De leukste kostuums voor carnaval, halloween en feesten

Home » » Onno, mag ik je toyboy zijn. De kostuums.

Onno, mag ik je toyboy zijn. De kostuums.

"Onno, mag ik je toyboy zijn" is de carnavalskraker van 2015. Nadat de video met de parodie op Onno Hoes op YouTube werd gezet, werd deze binnen een dag al een half miljoen keer bekeken.


De videoclip van de carnavalskraker 2015 toont een grote verkleedpartij. Alberto (nee, het is niet Albert Verlinde). De zangers zijn gekleed als The Village People, een homo-discogroep uit de jaren 70.

The Village People zijn vernoemd naar de Greenwich Villgae, de homobuurt van New York. Ze maakte naam met feestmuziek en dubbelzinnige teksten. Hun bekendste hits waren YMCY, Macho Man, In the Navy en Go West. Evenals Alberto en de andere zangers van "Onno, mag ik je toyboy" zijn The Village People gekleed als stoere types als de indiaan, de cowboy en de biker. De kostuum van The Village People en "Onno, mag ik je toyboy zijn" zijn hier te koop.



"Onno, mag ik je toyboy zijn" is bedacht door Roel Jongenelen uit Boxtel. De identiteit van zanger Alberto is onbekend. Het lied is een parodie op de burgemeester van Maastricht Onno Hoes en zijn escapades met toyboys die qua leeftijd makkelijk zijn zoon zouden kunnen zijn. Onno Hoes was ook getrouwd met de beroemde roddelnicht en musicalproducent Albert Verlinden.

Dat Onno Hoes, die zelf wel van een carnavalsfeestje houdt, het met carnaval zou moeten ontgelden was de verwachting. Met "Onno, mag ik je toyboy zijn" is dat in ieder geval op een leuke en goede manier gedaan.
Menu :